Thursday, February 10, 2011

Pattern Baju Korporat

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.
Dah lama juga aku menjual pakaian dan lain-lain barang secara offline. Bukan apa, kadang-kadang pakaian yang aku nak jual pun bukan banyak sangat. Cuma sekadar hobby dan jual pun kepada kawan-kawan. Biasanya pakaian wanita,tudung dan pakaian kanak-kanak.
        Hujung tahun lepas aku diminta oleh seorang rakan untuk membekalkan pakaian korporat untuk syarikat rakannya. Aku pun cuba call rakan pembekalku. Rupa-rupanya dia ada simpan stok sebab dia ada kilang kecil. Dan aku pun minta bantuannya. Oh..patternnya boleh tahan, jahitan pun kemas. Tanya harga ooow.. not bad. Boleh tahan... aku pun bekalkan kepada rakanku. Minggu depannya ramai pulak kawan-kawan lain oder. Syukur alhamdulillah. Rezeki juga namanya. Lepas tu aku cuba uploadkan dalam mudah.com.my sepasang dua untuk test market. Alhamdulillah. Telefon, msg,email datang bertalu-talu. Berbagai-bagai pertanyaan datang, cara nak oder , katalog lain,dan berbagai lagi yang perlu aku jawab. Jadi aku nak cari jalan mudah nak menjawab soalan-soalan yang hampir sama.
         So...aku terfikir , kenapa aku tak masukkan dalam blog aku supaya orang boleh tengok, cara nak oder, cara bayaran dan sebagainya. Jadi rakan-rakan boleh tengok pattern dalam blog saya ni.


Harga   :     RM 39.00       
Status   :     Baru     
Tinggal  2 helai saja
Kod   : BK101
Saiz : S, M, L ,XL


 Harga    :   RM 39.00
Status     :   Baru
Tinggal satu helai saja
Kod     :  BK102
Saiz     :  S, M, L,XL



Harga      :  RM39.00
Status      :  Baru
Stok Banyak tapi kena oder
Kod  : BK103
Saiz  : S, M, L,XL


Harga      :   RM 39.00
Status      :   Baru
Tinggal lebih kurang 15 helai berbagai saiz
Kod       :  104
S, M, L, XL



Harga       :   RM 39.00
Status       :   Baru
Stok Banyak
Kod      : 105
Saiz      :  S, M, L, XL

 Baju koperat Wanita
Harga     :   RM 49.00
Status     :   Baru
Stok banyak
Kod     : BKW 101
Saiz     :  S, M, L, XL

 Harga     :   RM39.00
Status      :   Baru
Stok banyak
Kod        :  BK106



Harga      :    RM50.00
Status      :    Baru
Dalam ada kain lapis dan kocek  macam kot
Stok banyak
BJK 101

Baju koperat Wanita
Harga    :    RM49.00
Status    :   Baru
Stok banyak
Kod      : BKW 102
Saiz    :  S, M, L,XL


Harga    :  Hitam RM50.00  ,  Kuning Orange  :  RM39,00    Kuning cerah  :  RM39.00


 Kod   :  BK107
Harga  : RM39.00
Saiz    :  S, M, L,XL



Harga    :  RM39.00
Status    :  Baru
Stok banyak
Kod      :  BK 108
Saiz      :  S, M, L, XL



Harga  RM39.00 + 5.00 pos
BK109


Harga  : RM39.00 + 5.00 pos
Kod BK110
Saiz     :  S, M, L , XL


Harga     :  RM39.00
Status     :  Baru
Stok banyak
Kod       :  BK111
Saiz        : S, M, L, XL

Siapa yang berminat boleh hubungi saya melalui tel: 012-7869205 atau email -  cadarline@gmail.com.
Kena buat tempahan dulu. Kalau saya ada stok, saya hantar terus tapi kalau stok kurang ,saya oder kat kilang ,tunggu sehari baru saya hantar.

No comments:

Post a Comment